wtorek, 31 lipca 2012

Czy kody na MSP istnieją?!

Wiele ludzi zadaje mi pytanie "Czy kody na msp istnieją, jak tak to jakie?" -,-'
Wiem, macie nadzieję, ale kodów nie ma! Pomyślcie, jaka byłaby tego idea? Wszyscy w czasie miesiąca przeskoczyliby z 0-25 lvl. Moim zdaniem nie miałoby to sensu. Gra powinna być uczciwa, bez żadnych hacków i oszustw. Guglałam dzisiaj w trzewiach wirtualnego śmietnika i znalazłam kilka ciekawych pytań i odpowidzi. Począwszy od tych, które mówią(zresztą słusznie) ,że  kody nie istnieją i nie ma gadania... Niektórzy sądzą, że są, ale nie wiedzą jakie...znalazłam również tych, którzy są przekonani, że kody są i koniec, a kilka nawet znają i używają ! Zrobiłam screena dwóch odpowiedzi pod pytaniem "Kto zna jakieś kody na MSP?". Zerknijcie, bardzo mnie to zaciekawiło:)

Oczywiście już zmieniam! -,-'



Oj, miśki, miśki... Najgorsze jest to, że niektórzy ślepo w to wierzą, a potem mamy takich biednych na moviestarplanet, których okradli i są tacy biedni, uuu. -,-' Szczerze Wam powiem, że baaardzo mnie to śmieszy, jesteś w stanie stwierdzić, że jest to bardzo żałosne i pozbawione jakiejkolwiek logiki. :)


domciak13

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz